Politica de returnare
Puteți returna produsele achiziționate de pe www.maren.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.
Dacă întâmpinați o problemă cu un produs acesta poate fi remediat prin contactarea a departamentului de vânzări pe numărul de telefon 0752 248 335. Colegii vă vor ajuta în remedierea problemei sau vor confirma posibilitatea de retur.
Pentru a vă exercita dreptul de returnare a produselor achiziționate trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră solicitând un formular de retur la adresa de email sales@maren.ro.
Formularul de retur trebuie completat în întregime, listat și atașat lângă produsul returnat, de preferat pus într-un plic pentru protecție pe parcursul livrării.
Puteți returna produsele prin curier sau înmânați-le direct nouă la adresa: Str Predeal, nr. 31, Târgu Mureș, fără întârzieri nejustificate și în orice caz, în decurs de maxim 14 zile de la data preluării produsului. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Costul direct al returnării produselor cade în sarcina dumneavoastră.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate câtre client, Maren Prodcom are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse de câtre reprezentanții noștri.
Returul trebuie să fie însoțit de următoarele documente:
– factură în original;
– chitanță în original;
– formularul de returnare completat integral
– bon fiscal – dacă este cazul
– fișă tehnică
– manual de utilizare
– certificate de garanție
Te rugăm să menționezi în formular dacă dorești rambursarea banilor sau schimbarea produsului.
În cazul în care nu se respectă condițiile de retur, Societatea nu va accepta returul.
Următoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate după specificațiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
d) În cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut – produsul trebuie returnat sigilat.
În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferența de preț, dacă produsul este mai scump. În situația în care optați pentru un produs mai ieftin, diferența de preț nu se va returna. Vă vom trimite produsul solicitat la schimb numai după ce s-a efectuat returul produsului cumpărat inițial.
În cazul în care solicitați înlocuirea produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale. În cazul în care nu dispunem de un produs identic pentru înlocuire, vă vom oferi contravaloarea produsului sau alt produs în cazul în care acceptați expres acest lucru.
În cazul produselor care prezintă defecte de fabricație, aveți dreptul să returnați aceste produse în termen de 10 zile lucrătoare de la recepționarea lor, având obligația să verificați starea produselor și să semnalați eventualele defecte în cel mai scurt timp posibil. După returnarea produselor semnalate ca neconforme, ne asumăm dreptul de a verifica neconformitățile semnalate, iar în cazul confirmării acestora, vă vom înlocui produsele returnate cu altele similare sau vă vom rambursa valoarea acestora. Rambursarea se va face prin transfer bancar, iar în acest caz aveți obligația de a ne furniza toate informațiile necesare efectuării transferului. Procedura de returnare este aceeași, menționată mai sus.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat (cel puțin două ori) va putea fi considerată un abuz, iar Societatea are dreptul să refuze o nouă livrare către acel Cumpărător sau către acea adresă.
Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data primirii produsului returnat și examinării acestuia în cazul în care metoda de retur este conform solicitărilor menționate mai sus, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afișat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile înscrise în certificatul de garanție al produselor.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.