Puteti returna produsele achizitionate de pe www.maren.ro in termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor fara a fi nevoiti sa justificati decizia de returnare.
Daca intampinati o problema cu un produs acesta poate fi remediat prin contactarea departamentului tehnic sau a departamentului de vanzari pe numarul de telefon 0265 265918. Cele doua departamente va vor ajuta in remedierea problemei sau vor confirma posibilitatea de retur.
Pentru a va exercita dreptul de returnare a produselor achizitionate trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra solicitand un formular de retur la adresa de email sales@maren.ro.
Formularul de retur trebuie completat in intregime, listat si atasat langa produsul returnat, de preferat pus intr-un plic pentru protectie pe parcursul livrarii.
Puteti returna produsele prin curier sau inmanati-le direct noua la adresa: Str Predeal, nr. 31, Targu Mures, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maxim 14 zile de la data preluarii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Costul direct al returnarii produselor cade in sarcina dumneavoastra.
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, Maren Prodcom are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.
Returul trebuie sa fie insotit de urmatoarele documente:
– factura in original;
– chitanta in original;
– formularul de returnare completat integral
– bon fiscal – daca este cazul
– fisa tehnica
– manual de utilizare
– certificate de garantie
Te rugam sa mentionezi in formular daca doresti rambursarea banilor sau schimbarea produsului.
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur, Societatea nu va accepta returul.
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:
a) Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;
b) Produsele distinct personalizate;
c) Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
d) In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat
In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care optati pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. Va vom trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce s-a efectuat returul produsului cumparat initial.
In cazul in care solicitati inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale. In cazul in care nu dispunem de un produs identic pentru inlocuire, va vom oferi contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care acceptati expres acest lucru.
In cazul produselor care prezinta defecte de fabricatie, aveti dreptul sa returnati aceste produse in termen de 10 zile lucratoare de la receptionarea lor, avand obligatia sa verificati starea produselor si sa semnalati eventualele defecte in cel mai scurt timp posibil. Dupa returnarea produselor semnalate ca neconforme, ne asumam dreptul de a verifica neconformitatile semnalate, iar in cazul confirmarii acestora, va vom inlocui produsele returnate cu altele similare sau va vom rambursa valoarea acestora. Rambursarea se va face prin transfer bancar, iar in acest caz aveti obligatia de a ne furniza toate informatiile necesare efectuarii transferului. Procedura de returnare este aceeasi, mentionata mai sus.
Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar Societatea are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel Cumparator sau catre acea adresa.
Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data primirii produsului returnat si examinarii acestuia in cazul in care metoda de retur este conform solicitarilor mentionate mai sus, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.
Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afișat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile înscrise în certificatul de garanție al produselor.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina dumneavoastră.